Defne2218 25inde adet olmam gerekiyordu dün 30unda ilk keseyi görerek öğrendim doktorum burada bir şey görüyorum inşallah düşündüğüm şeydir bence var emin olmam lazım dedi beta değerim 2165 çıktı. 6 senelik evliyim. 1 aşılama 1 tüp bebek 4 kez klomen 1 kimyasal gebeliğim vardı bu kendiliğinden oldu aşırı tedirgin şaşkın ve korkuyorum. Doktorum korkacak birşey yok hayırlı olsun dedi 10unda kontrolüm var. Duanızda yer verir misiniz? 🥹