D-enizz Kesinlikle haklisin ben sakin olamayinca cocuklar da sakin olamiyor, ben de simdi oyle yapiyorum. 20dk emzirip uzerine mama veriyorum ama ne kadar mama versem o kadar yiyecekler, ben kesiyorum bir yerde. Sutum cok degil ne yazik ki. Besleme yaptigim gibi sirt ustu birakamiyorum cunku kusabiliyorlar. Bir de gaz oluyor o yuzden once gazini cikartmam gerekiyor. Besledigim gibi yatirdigim gunler ne zaman gelecek 2 ayda mi 3 ayda mi acaba? O zaman daha rahat ederim tabii.