ArzuOrhanYldrm benim de bebeğim 37+4tü dün kontroldeydim doktor bana da başı 40 haftayla uyumlu dedi kilosu da 3600 olmuş Haftaya yapacağımız kontrolde veririz kararımızı dedi sezeryan mı yapalım normal doğumu bekleyelim mi diye dedi acaba ben de mi yapamayacağım normal doğum diye üzülüyorum