Kızlar ben hamile oldğumu öğrenmeden önce 3 yaşındaki oğlumdan öğrenmiştim ben namazdan sonra seccadeye uzanmıştım karnıma yaslanıp anne senin karnında iki tane pembe bebek var demişti iki hafta sonra test yapmıştım hamile olduğumu öğrendim oğlum öyle dediğinden beri o kadar inandım ki ikiz olcağına kıyafetleri eşyaları herşeyi ikizlere göre bakıyodum geçenlerde özel doktoruma gittim ultrasondan bi tane bebek oldğunu söyleyince hayal kırıklığına uğradım ne kadar inanmışım hala bi ümidim var hala ikiz hissediyorum kaç haftalıkken ikiz oldğunu öğrendiniz bebeklerinizin