Edafmo slzttr ben çikolata yaptırdım yalnızca bir de kolonya götüreceğim. Hediyelik yaptırdım ama onu Mevlüt yaptığımda dağıtacağım, zam gelmeden aldım😂
cansualisa slzttr Mevlüt’te yaptırdım kızımda hastane de zaten yamulmuşum birde onla uğraşamam açıkçası kızıma ne yaptıysam oğluma da o ne eksik ne fazla