Yeniannis_ Fatmanur6 ücret ve doktorlar nasıl orada. Ben esencana gidiyorumda olmadı orayada bi bakayım
Fatmanur6 Yeniannis_ canım önceki ücreti 140 dı muayene şuan yeni yıl fiyatı geldi 240 oldu ben çok memnunum doktorum erkek Emrah bey ilgili Güler yüzlü konuşkan doğumu orda yapmıcam ama çam sakuraya gidicem son 2 ayım kala oraya başlıcam
Fatmanur6 Aspenya44 yatış pozisyonuna göre erkeğe benzettim dedi gördüğüm bişey yok bişey alma dedi canım