Kızlar ben perinatoloji bölümünden randevu alıp gitmiştim önce ordaki doktor baktı sonra kadın doğum radyolojiye yönlerdirdi ordan gün alınıyormuş . Detaylı için ben rica ettim bu gün yapsanız falan diye öyle aynı gün girdim . Çünkü radyoloji uzmanı yazıyor raporu o rapor şart e devlette görünüyor sonra doktorlar ordan bakıyorlar . Muhtemelen sizinde kadın doğum radyoloji bölümüne gidip detaylı ultrason için verilen sevk kağıdı ile randevu almanız gerekiyor ama yinede rica edin belki boş olur alırlar hemen