Mutlukalp Bilenler yazabilir mi bebeğimin kafası 1 hafta öndeymiş 9.7 böyle olup normal doğum yapan varmı
sudamlasi Mutlukalp 1 hafta normal canım benimde 1 hafta kafası önde sorun değilmiş. 9.7 yi anlayamadım
Muhammedamine Mutlukalp benim de bir hafta önde eli kolu başı 😊 ama 3 ve üzeri hafta ilerideyse iri bebek olur siznki iri değil çok normal bir durum