Selam anneler 🐣 önümüzdeki günlerde dış çekim yaptırmak istiyorum ama hala şöyle güzel bir elbise bulamadım kışlık elbiseler triko oluyor ve daha da kilolu gösteriyor maalesef hep vücudu saran modeller çıkıyor genelde . Dış çekimde neler giydiniz nerden aldınız 🤗 maalesef biraz fazla kilo aldım o yüzden seçmek çok zor 😑vücudu sarmayan ama aynı zamanda kışa uygun var mı güzel önerilerinizi bekliyorum ☺️