Tugbaak95 Kızlar biraz önce çeyrek çay bardağı kadar suyum geldi 30+1 haftalık hamileyim kasıklarımda ara ara batma tarzı şeyler oluyor bu gelen su doğum belirtisi mi yardımcı olursanız sevinirim
Sedamete Tugbaak95 bence hiç vakit kaybetmeden acile git canım turnusol kağıdı ile test yapılıyor zaten su ise durdurmaya çalışılır çünkü erken daha inşallah vakitlice gelir
Didemkaragoz Doktorlar genelde suyun bir anda geldiğini söylüyor ama azar azar gelen kadınların çok okudum burada canım sen bi acile git hemen nolur nolmaz
Tugbaak95 Teşekkür ederim yorumlarınız için ama devamı gelmedi sadece dediğim gibi biraz geldi sonra kesildi çok endişe etmedim ama tedirgin oldum
Tugbaak95 Yani akıntı mi su mu arada kaldım ama çok afedersiniz iç camasirimdan aşağı aktı gitti akıntı olamaz bence
Sedauzunbekiroglu Suyunuz geldiyse acile gitmelisiniz haftanizda daha erkenmis hic beklemeyin bebeginizi tehlikeye atmayin sizinde iciniz rahatlasin