Slaedz Kızlar marttın sonu nisanın başında doğum yapıcam tahminen 23+3 haftalık gebeyim bebeklerime alışverişe başladım ama neyden ne kadar alıcağımı bilmiyorum kışlık da almalı mıyım almamalı mıyım tecrübeli annelerim öneri verirseniz çok sevinirim 😇