Sana tavsiyem bı sıkıntı yoksa evde sancini çek hastaneye gidersen suni sanciyi bana yatarak verdiler sabaha kadar çektim sancı belki de bende öyleydi bilemiyorum ama. Cevremdekiler hep sancı olduğu zaman yürüyerek ve ve biseyle meşgul olurken yani evde. Sancı daha iyi diyorlar hastanede sadece nst bağladılar bana yatağa girdim uzanarak çok kötüydü .. 🥺