Slaedz Ben tek yumurta ikizine hamileyim daha doğum yapmadım ama doktorum 30. Haftadan sonra hazır ol dedi
Gizembekiroglu Çift yumurta ikizim var şu an 8. Haftadayım çok korkuyorum en azından 36yı göreyim diye dua ediyorum
Handegull_ Gizembekiroglu bende çok korkuyordum çok şükür şuan 26 haftadayım strese sokmayın kendinizi
Nzl38 gmzzmg doktorum 37 de alalım dedi bende iyiyim şükür beklesem belki 39 bile görürüm 😄😄kaç kilo doğdu bebişler
Minaliy Haftamdayım çok korkuyorum bende inşallah 35 i görürüm. Bide boyumda kısa korku dolu geçiyor günler.
Mrv_mlk Minaliy hiç korkma bende öyle diyordum benimde boyum 156. 35+3de doğurdum çift yumurta ikizi. Hedefim başta 28 sonra 32 haftaydı. Allah izin verdikçe o vakitlere geliniyor :)
Nzl38 gokceyes bende çarşamba 37 haftalık oluyorum o gün olacak doğum 37 de gelişimleri tamamlanıyormuş o yüzden beklemek istemiyor doktorum zaten yer kalmadığı için gelişimleri yavaşlıyormuş sizin ne zaman 37 hafta oluyor
Minaliy Mrv_mlk ayy ne güzel maşallah benimde 153. Korkudan hamileliğin tadını çıkaramıyorum . Sürekli yattın mı peki dikkat ettiğin bişeyler oldu mı ?
Mrv_mlk Minaliy evet canım ben hep yattım progestan kullandım her gün ipne ve 200*3 hap. Hiç ağır iş yapmadım yan geldim yattım suan bebekler üç aylık bence yat uyu bol bol 🤭