Ardakumsal Testım böyle çıktı.catlatmanın 14 günü gece kan verdım negatif cıktı 1,6 daha adete 9 gün var yükselme ihtimalı var Mı 🥲
babysahin Ardakumsal eğer kan testi 1,6 çıktıysa muhtemelen vardır ama çok yenidir 🥰 her ay kan testi yapardım ben 0.1 veya 0.100 1 olması ihtimal var ama çok erken demek oluyor bildiğim kadarıyla
mucizeolsunn Ardakumsal bunu iğneden kaç gün sonra yaptın da böyle çıktı inşallah vardır canım ben de 14. Gün test yaptım negatif çıktı pozitife döner mi diye bekliyorum adet de olmadım
mother2 Ardakumsal kiz var isstteeeeeehttps://imgyukle.com/i/Jqhvoe bak benim erken gebelik boyle cikti
Ardakumsal papatya-0 bana negatif geldı ya kanda Da negatif çıkınca umudum kalmadı doğrusu kımın duası tutar bilmez insan dua edermsnz birbirimize dua edlm 🙏
papatya-0 Ardakumsal kırmızılar gelesiye kadar umudumuz var canım inşallah yeni yılda hepimiz sağlıklı bebislere hamile kalırız 🥲🥰🙏
Kayseri Çatlama iğnesin yuzundende pozitif cikmis olabilir canım benimde öyle olmuştu. Umarım seninki gerçekten pozitiftir😍
mother2 Ardakumsal gec dollenme olabilir senin testinde de var ama bekle oyle olan bir arkadasim vardi korkma
mother2 Ardakumsal bende ovitrelle ile oldum 12 gun cikti cok sukur ilk hamileligimde 15 gun cikmisti ama
Ardakumsal mother2 peki 15 günden önce hic test yapmısmıydınız betanız kac cıkmıstı yada idrar tesnınz nasldı tereduteyımm ya rahatsızım ilac kullanılan dıorm bi umut belkı vardır die kullanamıyorum da