tuqbay Arkadaşlar kızım 5 buçuk aylık ara ara kafa sallıyor sağa sola mutlu olduğunda ya da uykuya geçeceği zaman özellikle. Bu normal bir durum mu hastaneye gitmek istiyorum ama şu sıralar herkes hastalıktan kırılıyor korkuyorum da aynı zamanda
berceste5155 tuqbay sallayarak uyutuyorsanız uykum geldi diye işaret veriyordur benim kızımda 4 aylık aynısını yapıyor
tuqbay berceste5155 evet sallayarak uyutuyorum ama netten bakınca can sıkıcı şeyler çıkıyor korkuyor insan bi yerde
guzelanne01_ tuqbay nete bakma canım sen otizm olarak düşünüyorsun sanırsam hiç alakası yok sallanan bebeklerde bu durum normal Ki sallamak doğru değil aslında ben bu yüzden sallamadım kızımı kendi kendine uyurdu yanımdada uyutmadım hiç
berceste5155 tuqbay onlar kafasını dik tutamayıp sürekli sağa sola atan bebekler için geçerli ben bazen kendi halinde uyusun diye bırakıyorum eğer sallanmak isterse dediğin gibi kafasını sağa sola çeviriyor bir de sürekli eee falan dediğim için kendince sesler çıkartıyor