Benim arkadaşım yaşamıştı 30 haftadan sonra başladı onda ve 35 haftalıkken sezaryenle bebeği aldılar küvözde yattı biraz bebek şimdi tosun gibi çok tatlı allah bağışlasın 🥰 senin haftan da güzel doktor takibiyle kontrol edilir değilse sezaryene alırlar canım hiç korkma allah korusun yavrularımızı