Ya kan ilacını 18. Haftamda başladım kullanmaya şuan 33 deyim ama artık inanılmaz ishal karın ağrısı mide ağrısı bulantısı yapıyor çok rahatsız ediyor kan ilacının her cesdini denedim en son ferrum kullandım iyiydi başlarda ama artık böyle kullanamaz hale geldik üç gündür yutmuyorum yani bişey olurmu yutmasam bir ay önceki kan tahlilinde kansızlığım bir tık eksik çıkmıştı aşırı derecede yok ama yinede eksik di ya napicam bilmiyorum hic kullanmak istemiyorum pekmez falan da icemiyorum 🥺🥺🥺