zumre_nur_47 Arkadaşlar ben ikili testi yaptırmadım üçlü testtide yaptırmayı düşünmüyorum sizce gerekli mi detaylı ultrasona girmeyi düşünüyorum sizin görüşleriniz neler
Busel zumre_nur_47 ben yaptırmadım detaylı testi yaptirdim direk hastanede yattığım donem oldu ikiliyi zaten kacirdim üçlüyü de doktorum ultrasonda bakarken bir sıkıntı görmedi istersen yaptirma dedi zaten yaptırsam da kesin doğru pay vermeyecek suphelendigimiz bir durum olsaydı yaptırırdım çok şükür hiç bir sıkıntı cikmadı
Xhjdjdjdjdjjdjdjdhdhd Aslında gerekli değil bu testler bana kalırsa fakat nerakımıza yenik düşüyoruz. Bi sorun yoksa bile var diyip hamileliğimizi bize zehir ediyor bazı doktorlar. Hem bebekte bi sorun olsa bile napıcaz aldıracak mıyız. Allahın takdiri