Merhaba kızlar 32+4 günüm..oğluma hamileyim ultrason goruntulerı çok eski olduğu ıcın hastanenın bebeğimi tam net ne kendıme ne de eşime benzetılmıyor hatta belli belirsiz😒sürpriz olcak açıkçası bize 🤣ama merak ediyorum oğlanlar genelde kime benzer şöyle bir laf varmış kız halaya oğlan dayıya falan diye ..abim de var maviş gözlü sarışın acaba benim taraf baskın çıkarmı bu aralar bunu dert ettım 🤣🤣eşim de Samsunlu siyah saç siyah gözler 🤣🌹