lilamor___ Merhaba arkadaşlar, hamile olupta lazer epilasyona giden varmı, ben doktoruma sordum gidebilirsin dedi ama sizlerede danışmak istedim aranızda giden varmı bir zararını gören oldumu ☺️
aliandalina lilamor___ Bende son 4sean kalmıştı hamile kaldım doktorum onay verdi sorun olmaz dedi ama gittiğim yer risk almak istiyorum istersen devam edeyim ama sorun kabul etmem dedi bende tedirgin oldum bebekte bı sıkıntı olur diye bı tüy yüzünden bebeğimi riske atmadım doğumdan sonra devam edicem
Babykalamar lilamor___ gitseniz bebege zarar olmuyor deselerde hamilelikteki hormonlardan dolayi tuyleriniz bitmiyor boylelikle bosuna gitmis oluyorsunuz
lilamor___ Sürekli lazere gidip sonradan da ağda yaptırmak olmuyormuş jiletle al dediler öylede yaptım ama nereye kadar jilet yapayım yüzüm iyice mahfoldu