Sennannnamamam1 Merhaba,progestan 50 mg ne kadar sure kullandiniz Tüp bebek ile hamile kaldim 4.hafta kacinci haftaya kadr kullanılıyor kullananlar soyleyebilir misiniz kalcadan olanı verdi
Dilhan85 Sennannnamamam1 ben tam 3 ay kullandim gunde sabah oglen aksam ikişer olarak fitilini ve 3 gunde 1 de igne olarak kullandim bu gun tam 14+0 olduk🙏
cookiemonsterr Sennannnamamam1 ben hala kullanıyorum canım ama 20 mg olanını 9haftalık olduk 11.haftaya kadar kullandıracak doktorum sormak istediklerin varsa sorabilirsin 🌸
Citlembikannesi Sennannnamamam1 merhaba. Benim kanamam oldugundan riskli gebelik de olustu. 16. Haftaya kadar gobekten 3 tane progestan dex gunde 1 tane kalcadan progesta ve 5 gune 1 pruloton igne oldum. Bugun 21. Haftama girdim ve cok sukur progestanlari kesti. Sadece haftada 1 pruloton igneye devam dedi
Fikriyee Merhaba bende tüp bebek ile gebe kaldım, hematomdan dolayı kanamam olduğu için 10. Haftaya kadar hematom gecesine kadar ampül kullandım
Dilhan85 Sennannnamamam1 evet bende kalcadan kullandim progestanin fazlasinin zarari yok iciniz rahat olsun 🥰
yanlisanlamaama Sennannnamamam1 olabilir biz de parayla alıyorduk son zamlardan sonra baya artmıştır Allah yardımcınız olsun
Sennannnamamam1 cookiemonsterr 20 mg olan ne kadr fiyt bnm suan kullandgm 3 gunluk igne 450 tl haftada 1000 tl vermk zor
cookiemonsterr Sennannnamamam1 pardon canım ben kapsül sandım seni de ben Progestan kapsül kullanıyorum iğne olarak kan sulandırıcı alıyorum 👍🏻 Ama ekstra bir iğnem daha vardı prolutex düşük önleyici sanırım aynı işlevde ona 500tl veriyorduk 7 adetti 8.haftada kalp atışıyla kesiyorlar tutunma iğnelerini genellikle
Sennannnamamam1 cookiemonsterr insallah bnmde 8.haftada birakdirir yoksa zor kan sulandirici igneye ne kadr sure kullancaksnz
cookiemonsterr Sennannnamamam1 kan sulandırıcı da 11.haftaya kadar sonrasında inşallah onu da bırakıcaz 🙏🏻 Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah maddi manevi tüm zorluklarımıza değer canım