Seb20 Yarın sabah yatışım oluyooor 38+2 olucaz.3. doğumum spinal sezeryan olucam diğer iki doğumum genel anestezi bu sefer spinal olucak kendimi çok garip hissediyorum 😁🤦🏻♀️