Meri9894 hayir kiz neden kirilsin? Millet diyorum ya bırakmadığı icin kendine bahane ariyor. 3tane icmek normal diyor doktorum strestense sigara ic dedi dyor.
Sigara filtrelenmeden direk bebege geciyor. Direk!
Sen yarim sigara ictim diye burada uzuldugunu belirtiyorsun. Asil ben tebrik ederim seni. 🌹
Ben ilk biraktigimda ki ben asiri seviyorum sigara icmeyi keyfini, hayatım boyunca birakmak istiyorum demedim bile,neden birakaydim cunku seviyodum🤣
5tane ictim 3tane ictim, sonra yarim ictim, sonra bi taneyi icime çekmeden yada az cekerek ictim. Amacim suydu hani aliskanlik bu , icmeyince olmeyeceksin , her cekisimde uzuldum icime her cekmeyisimde de afferim kiz helal sana dedim.
Allah bize anne olmayi nasip etti, saglikli evlat da nasip etsin insallah.
Yarin oburgun bisey olursa kendmizi uzmek icin sebep aramayalim(sigara ictim ondan mi acaba die)