_sevdatsn Merhabalar güzel anneler Gebelik kolestazı olanlar değerleriniz kaç acaba doktorunuz Doğumla ilgili bişey dedi mi
ayseozdmrrr Merhabalar salı günü 32 haftalık oluyorum bende de gebelik koleztazi cikti maalesef ursactive diye bir ilaç kullanıyorum sabah akşam 2 ser tane safra asidi değerim 40 eğer düşerse bekleyeceğiz düşmezse erken doğum olabilir dedi doktorum 😔
_sevdatsn ayseozdmrrr rabbim yardımcın olsun benim haftam 36 Şuan bende o ilaçtan kullanıyorum haftalık test yaptırıcam bu haftadan sonra belli olur herhalde benim durumum
_sevdatsn 34+4 te öğrendim 10 gün önce çok şükür Şuan sağlıksal açıdan bi sıkıntımız yok testlere göre bakıcaz artık
ayseozdmrrr Allah daha iyi etsin inşallah umarım benim de değerim düşer zamanında kucağıma alırım kızımı 🤲
_sevdatsn ayseozdmrrr inşaAllah canım rabbim zamanında kucağına almayı sağlıklı bi şekilde nasip etsin 🤲🏻