Nazlican46 6 gün önce bende normal doğum yaptım. Biraz zor geçti (ıkınma, sancı kesilmesi falan) toplamda 8 dikişim var 4 iç 4 dış olmak üzere başlarda zar zor az da olsa yürüyüş yaptım rahatlamak için. Çok korkuyordum internetten araştırma yaptım biraz eğer dikişler açılırsa tutması çok zor olurmuş vs ama hiç de öyle olmadı. Tabi zor yatağa yatması kalkması oturması derken lakin kendini iyi hissettiğin sürece pek sorun olmuyor.
Ben doğumdan bir gün sonra dışarı da çıktım yanma gibi bir ağrı olmasına rağmen yürüdüm de şükürler olsun Allah yüzüme baktı. Doğumdan sonra parol plus yazıyorlar kan Demir ilacı ile o ağrı kesici çok işe yaradı anlatamam doğum sancısı gibi ağrılarım olmuştu içmediğim zaman içince rahatlardım. Tuvalet meselesinden korkuyordum şükür küçük abdest rahatladı zamanla ama diğerinde biraz zorlandım. (Çok afedersiniz)
Sol tarafım değil de sağ tarafımda ağrı var bu ağrı da dikişi atarken gergin atmış bu yüzden. Yoksa dikişlerimde bunlarsan başka sorunum yok…
Bir de bebeğim doğumdan sonra solunum sıkıntısından dolayı yenidoğan yoğun bakıma alındı ve hala yatmakta durumu iyi lakin tedbir amaçlı tutuyorlar pazartesi çıkar diye düşünüyorum ama yinede bilemiyorum bir an önce sağlıkla sıhhatle kucağıma almayı istiyorum. Dün emzirmem için izin verdiler ilk defa kucağıma aldım yavrumu ama bu sefer de memeyi tutuyor iki defa çekiyor sonra bırakıyor geri tutamıyor da sinirden ağlıyor biberona alışmış vaziyette inşallah düzelir bu durum yoksa işim iş valla 🥲
Allahım size de hayırla sağlıkla huzurla mutlulukla bereketli şekilde bir hışımla doğum yapmayı nasip etsin allahım dualarınızı kabul etsin bizi de dualarınızda eksik etmeyin ❤️🤭🌹