mommytobe_ ben doğum yaptığım gün kullanmaya başladım. Bitene kadar kullandım. Normal doğum yaptım. Sütüm hemen geldi. Ama tabi çok değildi. Damlayı kullandıkça arttı bence. Ben faydasını gördüm. Tabi damlaya ek olarak beslenmeme de dikkat ettim. Bitene kadar kullandım