İlk gebeliğimde bebeğimi 16.haftada kaybettim. Doktor progestan vermişti kutu bitince kestim kullanmayı. Bilinçsizlik işte, belki kestiğim için düştü bilemiyorum. Şimdiki gebeliğimde 3 haftalıkken öğrendim 14 haftalık oldum hala kullanıyorum. Perinatologum doğuma kadar kullanabilirsin dedi. Ben iç çamaşırıma peçete koyuyorum. Ama iç çamaşırıma vajinaya kesinlikle değil. Zaten sürekli lavaboya çıktığım için çok şükür herhangi bi sıkıntım olmadı. Geceleri iç çamaşırı da kullanmıyorum. Şort giyiyorum nefes alması çok önemli. Özeldeki doktorumun önerisidir bu. Peçeteyi ben fitilden sonraki vücut parçalı olarak atıyor ya geriye sadece akıntısı kalıyor. Akıntı gelene kadar koyuyorum. Sonrasında kesiyorum. Naçizane öneri💐