Kızlar merhabalar dün perinatolijiye gittim bebeğin gelisiminde sorun vardı 35 haftalığık fakat anne karnında pek gelişmemiş 1955gr doktor 37 haftaliga kadar 2 yı geçmezse kilosu alacağız dedi bebeği sizce yaşar mı bu tür durumda karşılaşan oldumu ne yapıldı acaba bilgi verir misiniz