Hanımlar 1 hafta önce doğum yaptım dün kontrole gittik bant çıkarıldı ve ultrason muayenesi yapıldı bir sıkıntı olamdigi söylendi gece dikislerimde kenarda şişlik vardı kesi fıtığı diye geçiyor sanırım yaşayanlar varmı korkuyorum tekrar dikislerim açılır mı