Anneadaylari34 geçmiş olsun öncelikle, gectiğimiz hafta bende aynı belirtilerle uyandım ve hemen muyayene oldum çok şükür antibiyotiksiz gargara ile şikayetlerim çok hafifledi. Evde limonlu ballı sıcak su tüketebilirsiniz ama ilerlemeden mutlaka bir doktora muayene olun derim ben