Kızlar 33 haftadayken hastaneye yattım bebek sancılandığı için ve 10 dk bir açıklık kontrolü yaptılar 8-9 kez kendimi hiç kasmadım ve gerçekten acımadı ve açıklık hiç yokken düşünün . Açıklık oldukça hiç hissetmeyeceğiz bile ben açıklık hiç yokken şiddetli bir acı hissetmediysem kendimizi kasmadığımız sürece açıklık oldukça hiç hissetmeyeceğiz . Önemli olan bütün kasları serbest bırakmak kendinizi kasarsanız acıcaktır .