Prenseskuzum Merhaba ✋yeşilimsi akıntım oldu bugün kızlar 😪 1 hafta önce doktorum kontrol etmişti iltihaplanma yok demişti. 26 haftalığım sizce normalmi bu haftalarda bu akıntı 😓 yoksa birdaha doktora gitmeme gerek varmi kararsiz kaldım 😞 nişan felan olmaz deil mi ağrım felanda yok, tekmelemelerde iyi şükür 🤷♀️
Deletedmom434 Prenseskuzum ya idrar yolunuzda enfeksiyon var yada vajinal mantarınız doktorunuzla görüşün bir idrar tahlili verin
mucizemizibekliyoruzz Prenseskuzum eğer su gibi çok fazla geliyorsa tehlikeli. Ama akıntıysa dediğiniz gibi yani o zaman enfeksiyon ya da mantar. Bi doktora gitmenizde fayda var
Talha Prenseskuzum korkmayın benimde yeşil akıntım oluyor du doktoruma danıştım fitil verdi ve geçti korkulacak bişey değil☺️E
Prenseskuzum Talha SeymaYldrmAkpunar peki alttan muayene etti yoksa tahlilmi verdiniz 😬 umarim tahlildir 😅
SeymaYldrmAkpunar Prenseskuzum Benim de oluyor idrar yolu enfeksiyonum var doktorum fitil verdi kullandım geçti ama birkaç gündür tekrar başladı haftaya gideceğim doktora bakalım tekrar fitil mi verir bilemiyorum 🤔
Prenseskuzum Bende enfeksiyon yok dedi doktorum diye sakınım ama gitmem gerekiyor tekrardan galiba,belki 1 haftada olmusda olabilir 😓
SeymaYldrmAkpunar Prenseskuzum Yok alttan muayne olmadım hiç her ay gittğim de tahlil oluyorum gebeliğin ilk ayından itibaren var bu enfeksiyon sorunum 😞 yeşil akıntım 15. Haftalardan sonra başladı akıntı şeklinde koyu geliyor senin de öyleyse enfeksiyondur🤔
Talha Prenseskuzum alttan değil idrar tehlili verdim birde pet verdi altıma koydum yarım saat öyle bekledim akıntıma baktı ordan anladı mantar olmuş fitil kullandım geçti çok şükür a
Prenseskuzum SeymaYldrmAkpunar benimkisi çok açık yeşildi 🙈 bende hep tahlil oluyorum aslında 🤷♀️ en guzeli tekrardan gidip tahlil olmak 🤔bu arada tesekkur ederim ❤😍
SeymaYldrmAkpunar Prenseskuzum Benimde açık yeşil ama sıvı değil koyu kıvamlı 🙄 Rica ederim inşallah ciddi birşey değildir geçmiş olsun🙏🏻
Dodoveannesi Benim hiçbir sorunum olmadığı halde hamilelik boyunca yeşildi. Ama siz yinede bir doktora görünün
Arenbebek Bu vajinal mantar caanim bende hamileligimin basindan beri vardi 26 27 haftalikken doktorum batikonla vajinami temizledi son care gecmiyordu cunku ne kullandiysam ve bende evde hergun batikon fitil yaptim gecti . Doktora git canim onlemini al direncli mantarlarmis bu yesil olanlar oyuzden
Ozlmmm Prenseskuzum Hamileliğimin başından beri var, enfeksiyon belirtisi yeşil akıntı. Ama geçmiyor maalesef ilaç kullandım durdu tekrar başladı. Girdiğim lavabo bile farklı eşimle ama gene de önleyemiyorum.