Eda6 Kızlar bugün itibariyla yavrimle 20.haftaya ulaşmış bulunuyoruz🥲 Ama alttan batma hissediyorum son zamanlarda kötü bir şey mi acaba yaşayan var mı bu durumu?
AyFa1608 Eda6 tam batma mı çözemedim ama bende de batma gibi ve acayip kaşıntı var tam vajinada da değil klitoris çevresinde. Yırta yırta kaşımak istiyorum 😂 22+2 yim bende
Mustafayigitvebeytugannesi AyFa1608 Haftamız aynı canım bende 22+1 haftalığım. Bende de yürüdükçe arada batma oluyor ama senin çevresinde acaba bir yara flan mi var sivilce flan mi var sende ondan mı kasinti 🤔
AyFa1608 Mustafayigitvebeytugannesi bilemedim valla gitmedim hastaneye de ama dün detaylıda rahim ağzında incelme gördü doktor progestan başladı bi de içinden iki tane çıkan bi fitil verdi kağıdında mantar iltihap için falan yazıyor onu kullancam faydası olabilir belki
AyFa1608 Bsealc yok canım vermedim de muhtemelen enfeksiyon çünkü idrar yaparken yanma da oluyor en kısa zamanda gitcem
AyFa1608 Kelebekk-0307 enfeksiyon sanırım hep oluyor idrar yollarında 😔 yanma da var. Bakcam gitcem doktora canım
Derya183 AyFa1608 canım bende de incelme gördü doktorum 21 haftalık gebeyim senin ölçümün kaç çıktı bana daha ilaç verilmedi
Mustafayigitvebeytugannesi AyFa1608 içinde 2 tane çıkan fitilden bende kullanmıştım canım 3 gün arayla değil mi aynısı mi. Eğer buysa iyi geliyor bana iyi geldi akıntım flan vardı.
AyFa1608 Derya183 verdiği raporda 2.1 yazıyor canım progestan fitil verdi bide insülin direncim var şeker hapı başladı 2 hafta sonra kontrole gitcem. Seninki kaç çıktı
AyFa1608 Derya183 41 falan gayet iyi ki niye ince demiş? Ama sürekli azalıyorsa o ayrı bilemem ama 41 de sabitse çok iyi
AyFa1608 Derya183 bide karından mı baktı alttan mı ? Bana mesela üni hastanesinde asistanlar karından baktı 4 cm dedi dünki özel perinatolog uzmanı karından belli olmaz o alttan bakılır ona dedi alttan baktı 2.1 ölçtü
AyFa1608 Mustafayigitvebeytugannesi aynen canım iki tane var 3 gün arayla kullan dedi. Daha başlamadım yarın kullancam ilkini. İnşallah keser şu kaşıntıyı biraz