Pemberuya böyle şeylere inanmamak lazım ama ben hiç ekşi yemedim hep tatlı yiyorum ve yüzümde şişlik ödem vs olmadı aksine cildim düzeldi saçlarım gürleşti, kullanılan vitaminlernde etkisi vardır yüksek ihtimal, erkek bebiş bekliyorum 35 haftalığız❤️