Kızlar normalde sivilce çok nadir çıkardı ikinci gebeliğim ilkinde de hiç sivilce çıkmadı aksine daha da guzellestim bu gebeliğim de sivilceler bastı yüzümü herkez erkek Bebek güzellik verir kız Bebek annenin güzelliğini alır diyorlar sizce de doğruluk payı varmı doktora sordum hormonlarının aniden değişmesi sonucu normal dedi krem tarzi biseyde önermedi sizde durumlar nedir krem veya tavsiye edeceğiniz bitkisel çözüm varmı nasıl geçer 🤔