Kızlar asla geçmiyor ne yesem ne içsem hayretmiyor dün acile gittim parol serum yaptılar bi kaç saat iyi geldi sonra tekrar başladı öksürük halsizlik artık öksürürken doğuracağım doktoruma mesaj attım dönmüyor ödüm kopuyor doğumum başlıycak diye çünkü asla böyle normal doğum yapamam nefesi zor alıyorum valla napıcam bilmiyorum salı günü kontrolüm var öneriniz var mı şunu yaptım geçti dediğiniz?