Seh999 Kızlar dün kan verdim reglime 3 gün varken negatif çıktı. Ovulasyonu değerlendirdik üstüne 12 gün geçmişti. Pazartesi regli olmam gerekiyor acaba pozitif olma ihtimali var mıdır? Kanı erken mi verdim yardım lütfen.
arirangg Seh999 3 gün varken kanda çıkma ihtimali vardı ama belli de olmaz. Yükselebilir de adet olmazsan gecikince kan ver
Pemberuya Seh999 3 gün kala normal testte dahi çıkıyor canm olsa çıkardı muhakkak inşallah önümüzdeki ay olur❤️
Kubbrra-87 Seh999 gununuz gecerse tekrar verin adet gecmeden cikmayabiliyo bazen gec dollenmeyse kanada idrarada biraz geç geciyo beta
Seh999 Amin inşallah bakalım hâlâ umudum var pazartesi öğrenicem ilk defa denedik ve kasık ağrılarım göğüs hassasiyetim var hiç olmazdı adet öncesi acaba vücut kendini mi hazırlıyor gebeliğe
Aysll33 Seh999 bilemiyorum herkeste belirtti farklı oluyo benim belim çok agrmsti mesela ama en doğru sonucu kan vererek alabilirsiniz
Ardakumsal Aysll33 benım catlatma ignesının 14 günü iğneyi saydgm günle dün belim kopmak üzereydi oturup uzanamıyordum hastaneye gitim ama negatif sonuç adetime 9 gün var
Sevimlianne_adayi Seh999 kanamalar gelmediği sürece her zaman Ümit var kuzum bak benim 9 gün gecikme oldu hala umut var negatifleri görsem de
Aysll33 Ardakumsal benim teste çıktıktan sonra eşimde koronaydi o ara ben korona testi yapmadım bilmiyorum belki onu etkisydi ama çok kötüydü