Gercekgulbahar İkiz bebekleri olan hanımlar mayısta doğum olacak ama haziran gibi de düğün var şehir dışına çıkmamız gerekiyor fakat gideceğimiz yer 12 saat sürüyor acaba İkiz bebeklerle yolculuk yapmak zormu sanırım otobüs ile olucak sıkıntı olmaz degilmi ya ??
Elifffbay Gercekgulbahar benim de ikiz oğullarım olacak Allah izin verirse ben komşuya çıkmayı göze alamam diye düşünüyorum 🫣
Paramedik16 Gercekgulbahar şubatta oğluşlarım doğcak annem kayınvalidem eşim ve ben dışında 3 ay kimse girmicek eve aynı şekilde bizde topluluğa girmicez zaten minik olcaklar ben riske atmazdım şahsen
Kevser_unall Gercekgulbahar 1 aylık ikiz bebekler ile otobüs yolculuğu mu ??? Cezaretinize hayran kaldım
tugbacns Gercekgulbahar biraz zor gibi geldi ben gitmezdim herhalde çok uzakmış otobüs değil şahsi araç olsaydı belki ama 1 aylık daha çok küçükler düğün ortamına da sokmak istemezdim tabi tercih sizin
Sevvl Gercekgulbahar bizimde dğğğn var hazıranda martta doğum ama gidemem yanı zaten neler çekiyorum suan bebeklerımı rıske atamam rsıme sen gitmek istıyosan git dedim oda sızı bırakmam dedi tanı
Nzl38 Gercekgulbahar sizin için çok zor olur o durumda kimse sizin kusurunuza bakmaz bence 12 saat yol bir aylık bebeklerle perişan olursunuz