Acemiannee benimde doğumum kasımda. Neden zor olsun ki? Doğuracaksınız evinize geleceksiniz sonuçta 😄 zaten sonrası kara kış. Annem hatta iyi denk geldi kışın zaten evde olcan bahara kadar bebiş kendini toplar baharda alır alır onu gezersin demişti 😄