Kızlar merhaba 🌸 benim geçmek bilmeyen idrar yolu enfeksiyonum var yanma batma ağrı kaşıntı falan hiçbir şey yok ama tahlillerde enfeksiyon çıkıyor. İki ay önce aksef antibiyotik yazmıştı geçmişti şimdi yine çıktı. 24. Haftamdayım her şeyime dikkat ediyorum hijyen bol su vs. aynı durumu yaşayanınız var mı