Ranip bence genetik bi durum bu ya yani tabi önlem olmak gerekir ama ne yaparsanız yapın olacağı varsa oluyor ben 29 haftalığım ikizlerimle hiç çatlağım yok bio oil yağ aldım toplasanız iki üç kere sürmüşümdür 😂 göbeğimde yarın doğuracakmış gibi büyük yani