Merhaba 18..haftamız oldu özel bir hastanede kontrole gittik ve kalbinde küçük bir delik olduğunu söyledi ust tarafinda dedi ve cam sakuraya sevk etti ilerleyen sürelerde kapanabilir dedi ama direkt sevk etmesi ve kapanmama ihtimalinin de olması beni korkutuyor bunu yaşayan oldu mu