Busraercann Merhaba güzel anneler Benin ilk gebeliğim 7 haftalık hamileyim çatlak ne zaman oluşur ve ne zaman krem kullanmam gerekiyor ve en iyi kremi hangisi
Mysmrt Busraercann merhaba 32 haftalık hamileyim en 3. Ayımdan beri lierac çatlak önleyici krem kullanıyorum henüz çatlak vs olmadı inşallah daha da olmaz.
nuzunismail Busraercann Ben 3. Ayda lierac kullanmaya başlamıştım tek bir çatlağım bile olmadı tabi bol su da içmek lazım.
Damlanek Lierac ve mustela yı öneririm indirim bulmaya çalışın malasef çok zam geldi ben de kullanıyorum memnunım ikisini dönüşümlü