buseyldz00 Hamileliğin de çatlak oluşumuna veya kaşıntı için beyaz vazelin kullanan var mı ? Kaşıntıya ve çatlaklara iyi geldiğini duydum ama başka bi yerde de sürülmemesi gerektiği söyleniyor . Var mı bilgisi olan bu konuda acaba
Edolili buseyldz00 İlk hamileliğimde kullandım hiç çatlağım olmadı denecek kadar azdı , şuan da aklıma geldikçe sürüyorum dhaa 8 haftalık hamileyim doğuma kadar aklıma geldikçe devam edeceğim ama doğumdan sonra nasıl olur bilemiyorum ikinci doğum sonuçta 🤗
Kelebekk-0307 buseyldz00 dalının bebek vazelinini kullandım ben doktor tavsiyesiyle hatta şu an bebeğime de sürüyorum duş sonrası egzemasi var diye doktor önerdi zararı yok dedi
Mustafayigitvebeytugannesi buseyldz00 ya bu çatlak olusumu nasıl oluyor ben mi anormalim üçüncü gebeliğim ama üç hamilelikte de hiç bir yerimde çatlak oluşmadı. 🤔🤔 Acaba çatlak oluşumunun da mi cinsiyetle alakası var diye düşünmeye başladım 😂 benimkilr hep erkek ya ondan mı catlamadim ki 😂😂
buseyldz00 Mustafayigitvebeytugannesi hiç bilmiyorum cinsiyet ile alakalı mı değil mi ama tamamen genetik bence 🤷
Ayseyekta Mustafayigitvebeytugannesi 😅😅😅 ne güzel işte çatlak derdiniz yok nazar etmeyin kendinize maşallah