Fatmas0790 başından beri çok hareket etmiyorum haftada bir belki 10dklık market turu yapıyorum onun haricinde hep yatıyorum yemek yapmak ve yemek dışında. Ama doktorum bu derece dikkat etmemi söylemedi kendini çok yorma dedi sadece. Ama benimkiler ikiz olduğu için en başından beri ya erken doğum olursa korkusu sebebiyle kendi kendimi kısıtladım