AdinsMom 1 hafta değil bana her gün 1 gün sonra arayın diyorlar
Her sabah 09:55 de hazırlanıyorum bir umut hazırlıyorum kendimi..
10 da telefonda oluyorum anında yok diyor.
Parasında da değilim artık, hiper tansiyon olduğu için özeldeki doktorum sana perinatolog olan bir hastanede bakılması gerekiyor dedi. O yüzden bu kadar zorluyorum..
Ben Özel Afiyette sordum yoksa normalde oraya gidiyorum 1160 tl imiş
Gerçi ben 31inde arayıp sormuştum ama