ummuhan3 Bir gebenin günlüğü testinden ben çok memnunum ama bu ay arkadaşım yaptı test aynı seninki gibi çıktı. Yani testte yumurtlama göstermedi ama akıntıları olduğu için değerlendirdi ve hamile kaldı. Ebru ablaya yazdı dedi ki neden test göstermedi yumurtlamayı. O da demiş ki 18 mm’den küçük kaldıysa yumurta o yüzden test göstermez. Arkadaşım denemese boşa gidecekti