zeynepharun ben de 6 haftalıkken vajinal muayene ile gördü keseyi ve kamp atışını. Kese etrafinda kanaması var ama bu sürede olur daha yerleşme kanamasdir kanamam olursa korkma yanıma gel dedi. Cok sukur 16+2 oldum hic kanama filan olmadi. Yerini yapıyordur kuzunuz insallah bisey olmaz iyi düşünün iyi olsun