nazlicsgn keşan özelde levent beye gidiyoruz iki aydır memnunum veya değilim diyemiyorum inanın, sadece ben ikili tarama testi yaptırmak istememiştim bana neden bile demedi direkt kendi isteğinle yaptırmadığına dair imza almam gerek dedi yani bana yaptırmakla veya yaptırmamakla ilgili bilgi vermedi buda beni düşündürttü açıkçası