Merhabalar arkadaşlar bizde gelenek haline geldi 19 yeğenim var hepsi S harfinden başlıyor benim de ilk gebeliğim bebeğimin cinsiyeti erkek ☺️ isim hiç bulamıyoruz eşimde S harfinden gitmek istemiyor güzel isim bulursam ikna ede bilirim ama baktığımızda göre de yok yardımcı olursanız çok sevinirim teşekkürler